Ehliyet Sertifikası Geçerlilik Süresi Affı

Ehliyet Dosyası Yananlar 2024

 Ehliyet Dosyası Yananlar 2024  ehliyet dosyası yananlar,

ehliyet sertifika affı, yanan ehliyet dosyalarına af 2024, ehliyet dosya süresi, ehliyet sertifika süresi doldu ne yapmalıyım sorularının cevabı yazımızda...


29 mayıs 2015 tarihinden sonra alınan sertifikaların ise geçerliliği 2 yıldır. Sertifika üzerinde yazılan  sertifika veriliş tarihinden itibaren 2 yıl içinde emniyete başvuru yaparak sertifikayı ehliyete çevirmek gerekir. Eğer 2 yıl içinde başvuru yapmazsanız sertifika yanmıştır demektir. Sertifikanız iptal oldu yani. Yapılacak işlem nedir? Maalesef hiç bir şey yok. Hiç af çıktı mı hayır çıkmadı. Bence çıkar mı hayır çıkmaz.


Kısaca özetlemek gerekirse bu yasa çıktıktan sonra hiç af çıkmadı. Bu zamana kadar çıkmadıysa asla çıkmaz boşuna beklemeyin....


Ehliyete Tekrar Başvuruda Ayrıcalık var mı Fiyat veya Sınav İçin
Hiç ehliyet başvurusu yapmamış biri gibi gidip yeniden sürücü kursuna başvurarak eğitim sınav gibi süreçleri tekrar geçerek aynı sertifikayı hak etmeniz gerekmektedir. Fiyat konusunda size özel bir durum olur mu hayır olmaz herkese neyse size de o. :(
Ehliyet sınavını geçtim ama ehliyetimi almadım; Ehliyeti Kazandım Ama Almadım Cezası Var mı? 
Cezası yok Sertifika tarihinden itibaren 2 yıl içinde ehliyete çevirmezseniz yanar sertifika iptal olur. Tüm süreçleri baştan tekrarlamanız gerekir. Sınav eğitim tüm ücretler vb.

7 yorum:


  1. Surucu sertifikası mağduruyum ehliyetimi yükselttim ama sertifika suresi geçmiş iptal oldu MEB den bunun düzeltilmesini isteriz bu konuda çok mağdur surucu adayı var MEB den belge affını bekliyoruz emeklerimizi boşa çıkartmamalıyız gerekirse CİMER'e de yazalım

    YanıtlaSil
  2. cimere başvuru yaptınız mı yaptıysanız ne cevap verdiler

    YanıtlaSil
  3. Slm 4sınavdada başarılı olamadık dosyayı yenilemek için en ğec ne kadar zaman gecmeli

    YanıtlaSil
  4. 2011 de ehliyet sertifikasini aldim bunu cikartmak icin ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar belge tarihi ve başarılı olduğu sınav tarihi 04.07.2020 dir acaba süresi geçmiş mi yorumlarsanız çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar olmaz hak etmişim lan sen benim hakkımı nasıl alırsın elimden bune saçmalık 10yildir banka borcum var odeyemedim onu neden yakıp yok etmiyorsunuz işinize gelmiyor dimi

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.