Ehliyet Sertifikası Affı - Ehliyet Sertifikası Yananlar 2019 - 2020

Ehliyet Sertifikası Affı Var mı?, ehliyet sertifika süresi doldu ne yapmalıyım; Ehliyet Sertifikam Yandı Ne Yapmalıyım, Ehliyet Dosyam İptal Oldumu, Sürücü Sertifikam Yandı mı  ehliyet dosyam yandı Ehliyet süresi kaç yıldır? Ehliyet sertifikası kaç yıl geçerli 2019 - 2020 - 2021?

 Bir Çok Sorunun Cevabı Yazımızda.... Aklınıza takılan soruları yorum kısmından bizlere ulaştırabilirsiniz.



29 Mayıs 2013 ÇARŞAMBA Resmî Gazete Sayı : 28661 İşte olay budur. Bu tarih ve bu sayılı resmi gazetede yayınlanan düzenlenmeye göre 29 mayıs 2013 tarihinden önce alınan tüm sertifikalar 29 mayıs 2015 tarihine kadar ehliyete çevrilmediyse iptal oldu. Yapılacak bir şey var mı üzgünüm yok. Af çıktımı hiç yok çıkmadı. Bir bardak soğuk su için ve tekrar sürücü kursuna başvuru yapıp yeniden başlayın.

29 mayıs 2015 tarihinden sonra alınan sertifikaların ise geçerliliği 2 yıldır. Sertifika üzerinde yazılan  sertifika veriliş tarihinden itibaren 2 yıl içinde emniyete başvuru yaparak sertifikayı ehliyete çevirmek gerekir. Eğer 2 yıl içinde başvuru yapmazsanız sertifika yanmıştır demektir. Sertifikanız iptal oldu yani. Yapılacak işlem nedir? Malesef hiç bir şey yok. Hiç af çıktı mı hayır çıkmadı. Bence çıkar mı hayır çıkmaz.

Kısaca özetlemek gerekirse bu yasa çıktıktan sonra hiç af çıkmadı. Bu zamana kadar çıkmadıysa asla çıkmaz boşuna beklemeyin....


Ehliyete Tekrar Başvuruda Ayrıcalık var mı Fiyat veya Sınav İçin


Hiç ehliyet başvurusu yapmamış biri gibi gidip yeniden sürücü kursuna başvurarak eğitim sınav gibi süreçleri tekrar geçerek aynı sertifikayı hak etmeniz gerekmektedir. Fiyat konusunda size özel bir durum olur mu hayır olmaz herkese neyse size de o. :(

Ehliyet sınavını geçtim ama ehliyetimi almadım; Ehliyeti Kazandım Ama Almadım Cezası Var mı? 

Cezası yok Sertifika tarihinden itibaren 2 yıl içinde ehliyete çevirmezseniz yanar sertifika iptal olur. Tüm süreçleri baştan tekrarlamanız gerekir. Sınav eğitim tüm ücretler vb.

Sertifika affı, ehliyet sertifika süresi doldu ne yapmalıyım, ehliyet sertifika geçerliliği, Ehliyet Sertifika Süresi Doldu Ne Yapmalıyım, ehliyet sertifikası kaç yıl geçerli, 

90 yorum:

  1. Merheba ben 2014 te ehliyeti almaya hak kazandım ama maddi durumdan dolayı alamadım bu konuyla ilgili bilgilendirirseniz çok memnun olurum şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cimere durumu yazın edev letten gündeme alınır

      Sil
    2. Cinerw yazmakla bisey olmuyo
      Herkeze ayni cebap geliyo
      Hakkiniz yandi suresi vardi filan falan
      Daha koklu bi cozum .derdimjzi dinkiycek bi mecra lazim
      Hakkimiz elimizde ama alamiyoruz parayda para verelim kazandigimiz hakkimizi alalim diyoruz
      Sesimizi birilero duysun artik

      Sil
    3. Secimde oyunuzu Millet Ittifakı'na verin, hakkınızı geri alın...

      Sil
  2. Merhaba bende 2015 te ehliyeti almaya hak kazandım maddi durumdan dolayı aalamadım teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ehliyet almaya hak kazanmışım 2 yıl içersinde dosyayı ehliyete çevirmezsem iptal oluyormuşsaçmalık verilen hak geri alınmaz devlet büyüklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ��şikayet var sitesine aynı konu hakkında milli eğitim bakanlığı na şikayette bulundum bakanlıkla birlikte 30 bin kişi görmüş ama yapılan hiç bişey yok zengin niri çıkıp dava açması lazım dava sonucununda teşkil etmesi başka çaresi yok o kişide hala çıkmadı ����

      Sil
    2. Bu arada zenginden kastım dava açaçak kadar paralı anlamında değil arkası sağlam olan kısımdan yada tuttuğunu koparan bir avukat ..

      Sil
  4. Neden af yok,,,sertifika, milli eğitim bakanlığından onaylı,,,,karne gibi düşünün,,diplomayı almazsan mezun olamıyorsun,,cezası neyse ödenir,,ehliyet verilir,,bence yapılan uygulama ,adil değil,,sonuçta,kazandığına dair elinde beşgen var,,ama ,,,ehliyeti çıkarmadığın için,,tekrar sınavlara g
    iyorsun,,eziyetten başka bişey değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne Cimeri arkadaş, Milleti boşu boşuna umutlandirma. Tek çözüm, vatandaşından yana olan bir kadronun iktidara gelmesidir

      Sil
    2. Katılıyorum kardeş neden verilen hak geri alınıyor.ben kazanmışım hak etmişim maddi durumum iyi deyil di pandemiye denk geldi alamadım .bizlere bir şans yok mu mağduruz duyun sesimizi

      Sil
  5. benim 2013 yilina ait dosyam var ve çıkartmadım bunun affı varmı acaba

    YanıtlaSil
  6. merhaba benim 2013 yılından dosyam var ve çıkartmadım acaba af varmı çıkartabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  7. Peki bu sertifika tarihi gecipte ehliyet alan hic olmadimi saygilar

    YanıtlaSil
  8. Sacmalik ben kazanmışım sonucda

    YanıtlaSil
  9. Sertifika yanma olayı çok saçma hak kazanmışım sonuçta her iki yılda bir ehliyet değiştirmiyor insanlar bunun nedeni ne acaba insanın başına bazen aniden olaylar geliyor ehliyetten daha önemli ve uzun yıllar sürebiliyor bir bakıyorsun kazandığın hak kayboluyor tekrar kursa devlete para öde zaman kaygıda çabası o zaman bütün ehliyet alanlar iki yılda bir yenilesin ehliyetini mantıklı bir açıklaması var mı bunun kim kiminle anlaşmalı yada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi istiyorum lutfen

      Sil
    2. O kadar madurız ki 25 gün geçdi diye jazandığımız hakkı siliyorlar bunun bir açıklaması varmı

      Sil
  10. 2013 de ehliyetimi maddi sıkıntı dolayısıyla alamadım yandı dediler çok üzüldüm yazık değil mi onca emeğe bir yardım lütfen 🙏

    YanıtlaSil
  11. Mağduriyetimiz bir çare son defa kurs parası kadar para verelim ama bizi o kursa yollamayın kazandık sonuçta

    YanıtlaSil
  12. WhatsApp grubu kuralım 05412175945 sesimizi haykıralım

    YanıtlaSil
  13. Bu soygunculuktan başka bir şey değil insanlar bu kadar mağdur edilmemeli kazandığımız hak gasp edilmiştir yazık değil mi bu kadar vatandaşa. Her şeye af varda niye buna yok..

    YanıtlaSil
  14. 2017 de af gelmiş yine gelebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hic duymadim o 2017 affi gercekten gelmis mu

      Sil
    2. gelmedi en son 2015 de geldi gelirse gelirse 2016 dan itibaren gelir

      Sil
  15. Kesinlikle af istiyoruz sertifikalara yananlara af ....... insa in parasinin olmamasi kendi sucu degildir .......verilen hak geri alinmaz

    YanıtlaSil
  16. Elimde dosyam.var ve ben ehliyemi yillardir alamadim bu adalet dehil .....parasi olmayan alamayabilir.....duymamis olan vardur .....lutfen hakkimjzi geri verin .... sayin bakanlarim size seslerniyorum lutfen cezamiz varsa odeyelim ama dosyalumiz uanmasin

    YanıtlaSil
  17. Bizim.sesimizi cok.guclu duyurmamiz lazim arkadaslar ....mutlaka bi yetkili bizi duyacaktir .kazandigimiz bir gakkimiz var sinucta dosyam.elimde ve araba kullabamiyorum cildircam

    YanıtlaSil
  18. Aynen af istiyoruz adalet deil bu

    YanıtlaSil
  19. Boyle bir sacmalık olabilir mi 2015 te E sinifi ehliyeti kazandım maddi durum falan 2 yılı gectik simdi sisteme bak once B sinifi alican sonra buyutucen eee her buyutmede daha fazla para harciycan yani CE tır ehliyeti icin 3 kez sinava gircen B 3.bin C 4 bin CE 4 bin toplam 11 bin bu ne ya pilot ehliyeti mi bu

    YanıtlaSil
  20. Bu konuda CİMER e ve AKP Genel Merkezine başvuruda bulunalım arkadaşlar.
    Ben Cimer e daha önce 2 defa yazdım. Yarında AKP Genel Merkezine dilekçe göndereceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonferdiniz mi acaba nedir sonuc

      Sil
    2. Boşuna yorulma. Iktidar değişmeden hakkınızı geri alamazsınız...

      Sil
  21. Bu sistemi kuranin allah belasini versin 2015 ten once adamlar 10 yillik sertifikalari ehliyete cevirmis onlara o hak taninmis peki bize 2 yıl gecti diye cöp oluyor sertifika boyle adalet olurmu onca emek nereye gitti surucu kursunun cebine tabi onlardan nemalanan devletin kasasina islerine geldi boyle olmasi millet almasin ki 2 yil icinde yeniden kursa kayit olsun hem kurs kazansin hem devlet guzel tezgah yaziklar olsun

    YanıtlaSil
  22. Hic beklemeyin sertifika affi falan bu bilincli yapilan bir tezgah onceden sertifika suresi yoktu suan neden var millet aceleyle alsin dosyasini ki surekli devletin kasasina harc parasi girsin diger turlu uzun yillar aliyordu kazanan kisinin dosyasini alip devlete para kazandirmasi tamamen daha fazla kazancin uzerine kurulmus bir ulke yonetimiyonetiminden boyle bir af beklemek beyhude bir bekleyisten baska birsey degil simdi alın sertifikaları verin atese durum bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam yine para gircek kasaya
      Hemde 1.5 kayi dese herkez alcak hatta yine sure koycak bi anda yine para akisi olcak buralari birileri ojumali burdan sayin yetkililere sesleniyorum kardesim v3 ben muzderibiz 10 sene olsun 20 sene olsun ortada kazanilmiz bi hak var hakkimizi kazanilmis hakkimizi elimizden aliyolar

      Sil
  23. Arkadaşlar bende aynı durumdan muzdaribim ve ciddi manada ele alınması gereken bir konu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa tine bercez para desinlerki cezasida su kadar gerekirse parasini alsinlar yeniden ama rekrar kurs sinav stresi bosuna is ya litfen sesimizi hiroleri duysun artik gunah ya bu kadar insanin hakki yeniyo

      Sil
  24. Lutfen burdan ger yerden yazmaya devam edelim arkadaslar sesimizi duyurmamaiz lazim

    YanıtlaSil
  25. Slm arkadaslar Ben 2004 te kazandim ehliyeti 2011 butun harc para parasi i yatordim yurdisinda oldugum icin alamadim ve 2020 geldim sadece basilcak gittim ama dosyam olmus dediler nasil oluyosa Ben o zamam ya para yada kazań digim ehliyetimi verin dedim onuda vermiyorlar ne yapmamiz lazim arkadaslar bilginiz varmi

    YanıtlaSil
  26. Allah aşkına böyle bi adaletsizlik olmazki ama sonucta hak etmis almışız 2 yıl kısa bi süre amaç paraysa eger bi cezasi olsun ve insanlar o cezayı ödeyip ehliyetlerini alabilsinler. Ben mesela bilmiyordum 2 yıl gibi bi süreyi şimdi 2 yılı 4 ay gecti diye ehliyetimi çıkaramıyorum . Simdi nasıl olcak hakkimmizin elimizden alinmamasi icin ne yapmalıyız

    YanıtlaSil
  27. Yargitaya basvuralim hep birlikte sonucta kazanilmiş bir hak var burdan tuttura bilitiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonuç elde edebildiniz mi bende ugrasyorum ama birsey olmadı

      Sil
  28. Ben cimere yazdim cumhuriyet savciliği idare mahkesine baş vuru yapabilirsiniz yazmiş hep birlikte başvuru yapilsa bence olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep berabr twitter dan sesımızı duyursak.. Bırlık olsak. Belki bırseyler olur. Hakedılmıs bır hak var sınucta

      Sil
  29. Lutfen afff gelsin hakkimiz yandi
    Kiminin parasi yoktu
    Kimi.hastasi vardi
    Kimi yyrt dusindaydi lufen sesimizi duyun artik birileri duysun
    Kazandigimiz hakkimiz elimizden alindi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CİMER e Adalet Bakanlığını seçerek Ehliyet affı için verilen kanun teklifine Ehliyete çevrilemeyen sertifikaların da eklenmesini yine yazdım arkadaşlar. Lütfen siz de yazınız.

      Sil
  30. Arkadaslar yazalim allah askina sessinizi birileri duysun cimere bende yazdim herkez yazssin verilen hakkimizi kazandigimiz hakkimizi elimizden aliyolar buna izin vermemeliyiz .lutfen sesizimi duyunnn

    YanıtlaSil
  31. Bendr yazdim.cimere arkadaslar sesimizi duyurlarim biz hak ettik.sonucta hakkimiz var lutfen sesimizi birileri duysun artik ya burdan birlik.olsak tiwwrt instagram sesimizi fuyurabilirz birileride bizi dinlemeli lutfennn

    YanıtlaSil
  32. Sesimizi duyurmamız lazım maddi sıkıntılardan dolayı ve pandemiden dolayı bende alamadım ehliyetimi nasıl duyurucaz sesimizi sürekli cimere yazıyorum sürekli

    YanıtlaSil
  33. devlet kazanılan hakkı geri alıyorsa bizimde ödediğimiz parayı geri versın

    YanıtlaSil
  34. 2021 de af gelebilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  35. 2014de öğrenciydim alamadım lisebitmedi kaydoldum heyecanla aldım sonra bana 2 yıl süre denilmedi ne bileyim bizim yan tarafta çalışan abi 10 yıl sonra almıştı bilemedim sonra ögrendim ki yanmış 😔

    YanıtlaSil
  36. Artikbirileri.bu sesi duysun bu kadar insam.madur .koyde yasayan var duymayan var haberdar olmayan var o an parasi olmayan var .
    Bu bir haktir ve geri alinamaz esimizi duyuralim her yerden lufennn

    YanıtlaSil
  37. 2018 de girdim 2 sene geçti ama ay olarak yıl olarak halen 2 yıl görünüyor iptal olmusmudur acaba

    YanıtlaSil
  38. Sayın cumhurbaşkanımız ehliyet sınavini kazandık 2014.2015fakat maddi sıkıntıdan dolayı ehliyet çıkarmadık dosyamiz boşu boşuna evde sayın cumhurbaşkanımız bizim gibi çok sayıda mağdur vatandaşlarimiz vardir Allah razısi için elimizden tutun dosyamiz olmesin çok mağduruz saygılar sunuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin Sayın Cumhurbaşkanın şuanda Sarayında ejder meyvesi yemekle meşgul. Bagarsan bile sesini duymaz. Zaten Sarayın masraflarının karşılanabilmesi için, kasaya para koymak gerekiyor. Onu da işte böyle saçma sapan kurallar koyarak, halkın cebinden tekrar tekrar para çıkmasını sağlayarak yapıyorlar. Bu adaletsiz sisteme oy vererek, kendiniz sebep oldunuz bu saçmalıklara. Geçmiş olsun. Bunun gibi daha nice saçma uygulama var. Belki biraz burnunuz surtulduyse, aklınız başınıza geldiyse, tek çarenin iktidarı değiştirmek olduğunu görürsünüz. Aksi takdirde öpülmeye devam...

      Sil
  39. Aynen bende alamadım malesef süresini bilmiyordum öncekilere bir af çıkmış bizede lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  40. Kapitalizmin mağduru olduk.Hakkımı helal etmiyorum bu yasayı çıkaranlçıkaranlara.iki elim yakanızdadır.sözde adalet ve kalkınmadan bahsederler.kazanılmış hak geri alınmaz.zengin yaşasın fakir ölsün sisteminiz yasanız batsın.sesimizi duyun artık.

    YanıtlaSil
  41. kazanmış olduğumuz hak neden elimizden alınır asgari ücretle çalışarak ekonomik sıkıntılar yüzünden bastıramadım 5 yıl diye biliyordum süresini 2 yıl diye yeni yasa çıkarmışlar en azından haber vs kanallarda sıklıkla haber tapılması gerekirdi hakkımı helal etmiyorum

    YanıtlaSil
  42. Kazanılmış bir hak var nerde bu adalllleeeeeettttttttt af ciksinnnn hemde hemennnn. Tamamen saçmalık bu gıda ürünü mü ya bu son kullanma tarihi mi geciyo nedir bu

    YanıtlaSil
  43. İnsanlar zorluk içinde kurs harç parası yatırıyor hak kazanıyor birileri çıkıp hakkını elinden alıyor adalete bak.hergun bir af çıkıyor ama bu duruma el atan yok

    YanıtlaSil
  44. Bnde 2014 de öğrenciyken aldım fakat 2 yıl süre dolmadı sandım 1 ayla kaçırdım tabi buda maddiyatsizlik dosyam duruyo çok üzgünüm bakamiyrum bile tekrar cesaretim yok maddiyatmda yok inşallah birşeyler olur ya

    YanıtlaSil
  45. Sesimizi duyuuuuunnnnnnn af çıksın.yuklenin sizde arkadaşlar hep birlikte hareket edin

    YanıtlaSil
  46. Cimerden yüklenelim arkadaşlar. Kazanılmış hak var ortada. İşimiz gücümüz yok ikide bir sınava mı gireceğiz!

    YanıtlaSil
  47. Aynen arkadaşlar bende mağdurum adletsizlik bu. şikayetçiyim

    YanıtlaSil
  48. Cimerden yaptığım şikayet başvurusuna gelen cevap dalga geçer gibi.
    Sertifikaların geçerlilik süresini içeren yönetmelik maddesini göndermişler cevap olarak. Ben bilmiyorum sanki yönetmelik maddesini. Ne yapmak lazım daha bilmiyorum. Mahkemeyle mi uğraşalım illa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçimde oyunu Millet Ittifakı'na ver, hakkını geri al...

      Sil
  49. son tarih 5mayıstı 17 gunluk kısıtlamaya denk geldiği icin randevu alamadım yasak bitince gittim dosyan yandı dediler malesef bende kısıtlama maduru oldum bu durumda nereye basvurmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  50. Papagan gibi "Cimer Cimer" diyen arkadaş, sen neyin kafasını yaşıyorsun? Bu saçma uygulamayı getiren zaten Cimer'in kendisi. Bu insanlarin haklarını geri alabilmelerinin tek yolu; iktidar değişikliğidir. Başka hiçbir yolu yok...

    YanıtlaSil
  51. Yaziklar olsun ehliyet te sizin olsun serfitikada

    YanıtlaSil
  52. Bende kazandım 3 gun gectı dıye vermediler insanların parası olmadıgın dan alamıyorlar kazanılmış kalkar elinden alılanamz bu nasıl ister tekrar gir al dıyolar verdıgımız kurs paraları dunya olmus bu insanlar nasıl tekrar alacak kazanılmış jçhaklarını vermiyorsunuz zaten bu adelet mıdır af cıksın herkes hakkını alsın buda bir emektir yazık etmeyin af af af ehliyet affı istıyo...

    YanıtlaSil
  53. af bekliyoruz duyun sesimizi bu insanlara yazik

    YanıtlaSil
  54. Maalesef bende sizler gibi ehliyet dosyası yanan vatandaşlardan mağduriyeti yaşayanlardan birisiyim maddi durum yüzünden sadece bir kaç aylık bir süreç yüzünden ödeyemedim ama bende bilmiyordum belli günü olduğunu ödemezsem dosyanın yanacağını meğer öyle birşey varmış yandı işte mağduruuuzzz

    YanıtlaSil
  55. Bende aynı durumdayım bende bilmiyordum bir zamanı olduğunu 2016 da kazandım almaya diye gittiğimde dosyanız malesef toplandı dendi

    YanıtlaSil
  56. Ben de aynı durumdayım, cezaysa kessinler cezamızı ödeyelim ama iptal edilmesi çok saçma. Af çıksın bir an evvel. 7 yıldır 4 gözle bekliyorum.. cimere de yazdım ama nafile.

    YanıtlaSil
  57. konuşulan af sertifikası yananlar içinde geçerli olacakmı?

    YanıtlaSil
  58. Bende magdurum yazik bize

    YanıtlaSil
  59. 2014 de hak etüm maddi sıkıntıdan dolayı alamadım günü geçti af istiyorum

    YanıtlaSil
  60. Bende aynı şekilde mağdurum varmı bı gelişme bu olayla ilgili bu aralar

    YanıtlaSil
  61. Dünya da halkının elinden kazanılmış hakkı alan tek ülkeyiz. Bu iktidarın değişmesi lazım artık. 2011 yılında E+A2 ehliyetim yandı. Kurs, yerini devrettiği ve fazla para talep ettiği için mahkemelik olduk. Mahkemedi parasızlıktan derken, yaktılar kazanılmış dosyanızı.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.